Minister herstelt fout in Warmtewet
Richard2026-06-24T14:53:10+02:00Jarenlange lobby van de Woonbond om het vastrecht voor warmte te splitsen tussen huurders en verhuurders lijkt eindelijk te worden geregeld in de wet. Hiermee herstelt de minister een fout in de Warmtewet. Al jaren betalen huurders die op een warmtenet zijn aangesloten, honderden euro’s te veel vastrecht. Ooit is [...]









